17.8.08

oh pantai bukit kluang


ini view pantai bukit kluang, besut, terengganu.

aku bkn nak cite psal pantai ni atau ape. tempat ni sebenarnye dekat dgn tempat aku blajar skunk.
skunk aku blajar kat institut perguruan sultan mizan, besut. walaupon aku bukan ler nak sangat jd cekgu tapi ble di pikirkan blek. kerjaye ni sangat2lah menjamin mase depan. bukan nak cakap atau mengata, kalo mereke2 yg blajar kat IPT or poly pon. abez2 blajar pon blom tentu mereka2 ni dapat keje or ade keje kan. jadi pilihan aku ni tak salah. haha. da le blajar free, dapat elaun plak tu. walaupon takde le banyak sgt tp boley ar tok idop kat sne kan.


sekian, terima kaseh.
teruskan membace tok next post

1 comments:

maya mayonis said...

haha.tol2.aku stuju dgn ko.
ramai akak2 kpli yg aku sembang,diorg cite,xdpt keje la, bila dh keje,sush pulak.keje mlm.pnat.last2 amik ckg.kire kita ni bertuah ha.duit mak bapa kita pn save.kire kite ni menyenangkan ibubapa kita jugak.haha.terer ar aku huraikan topik ni.kehkeh

Blog Widget by LinkWithin