3.2.09

reply : permasalahan

assalamualaikum w.b.t.

kawan2 ape kabar? harap anda kawan2 sume sihat la ek.
aku pun tak taw nk post ape tok entri kali ini.
skrg ni aku dlm kls pengajian melayu. hehe.
slamba je kn aku ni. aku fokus ok dlm kls. cume skrg ni kami da abez bljr da.
lecture tu pon sgt2 sporting. tok pengetahuan kawan2 sume yg
menjadi pembaca setia blog aku ni. aku ade delete satu entri yg lepas.
tajok entri tu PERMASALAHAN. aku delete entri itu sebab entri tu telah
membuatkan ade yang tak senang duduk.
jadi tok tak memanjangkan permasalah tersebut.
jadi lebih baek aku delete je tros. tok insan2 yg terasa tersebut, aku mintak maaf sgt2 keyh.

2 comments:

Anonymous said...

x trase pn laa.
jgn risauuu.
tp kau btol2 dh menyedarkan aku.

thank you :)

zikery hassan said...

x trase ek.
bgs la camtu.
so bwat la
pertimbangan baek2 ek.
jgn nyesal di
kemudian hari keyh

Blog Widget by LinkWithin