26.2.09

kerana cik g

assalamualaikum w.b.t

aku kepenatan. samalam ada merentas desa.
acara ni sepatotnye memerlukan kami sume berlari.
tapi aku, hassan, ceq kem, faiz, dan shoki hanya berjalan.
mule2 je kami lari. pastu jalan sampai abez.
hahaha. da la siap bawak kuaci, mamee ngan coklat.
memang tak ley blah la kan. kami la future teacher, katenye.
hahaha~

malamnye, terpaksa bersengkang mata tok bwat keje cik G kesayangan.
sume da siap taip. juz nk edit2 dan print je.
sume sekali 110 page. memang tak caye aku mampu siapkan
tugasan sebanyak itu. memang sangat mengagumkan.
keje2 tu sume kene antar arini. cd aku baru
siap burn. thnx mamu burn tok aku. jasamu akan aku kenang.
huhuhu~


sekian, terima kasih.

3 comments:

mira said...

patot laaa smp saat2 takhir.
jalan rupenyaaaa haha

:DD

zikeryhassan said...

bile mse plak
aku berjalan?

mira said...

laaa, tu kau kate yg kau hanya bejalan mase merentas desa.

Blog Widget by LinkWithin