24.10.10

Kerana Itu Adalah Aku.

Salam.

gambar dan kamera hak milik aqeelstudio


Aku memang jiwang, kerana itu adalah aku.
Aku suka digelar looser, kerana itu adalah aku.
Aku tak kisah digelar gemok pendek, kerana itu adalah aku.
Aku sendiri pun tak tahu kenapa aku jatuh cinta pada kekasih orang, kerana itu adalah aku.


Apa jua sebab yang berkenaan dengan aku yang membuatkan korang semua suka, benci, menyampah, sayang atau apa saja. Alasannya satu sahaja kerana itu adalah aku.

Kerana aku sering hanyut dengan dunia aku sendiri, selesa menjadi diri sendiri, melayang dengan angan aku sendiri. Biarlah apa jua kata orang pada diri aku ini kerana itu adalah aku.


Sekian, wassalam.

3 comments:

Aida Azryn said...

Wah! nikon!!!! <3 <3 <3

RasyidHamid said...

stedi la bro...

zikeryhassan said...

AiDa AzRyN ; nikon pinjam ma..

abdul rasyid ; hehehe

Blog Widget by LinkWithin