19.6.11

New Sem, New Hope

Assalamualaikum.




Saat kalian membaca coretan ini, aku sudah pun dalam perjalanan pulang ke tanah Besut tercinta. Cuti tiga minggu terasa sekejap je.

Tak ada apa yang menarik pun cuti kali ni. Sebab aku bukan gemar nak berfoya-foya (padahal takde duet). Cuti kali ni gak la pertama kali aku berjumpa dengan blogger-blogger hebat. Lepas ni tak tau la boleh jumpa lagi ke tak kan.

Untuk semester kali ni, jadual dah keluar. Subjek takde la banyak sangat. Tapi teori banyak dari amali. tu yang macam tak best tu. Huhu. Redha je la. Hope pensyarah yang ajar semua okey. Sebab untuk subjek minor semua pertama kali ajar kelas aku.

Buat bakal-bakal junior yang akan mendaftar esok. Selamat menjadi sebagian warga IPG. Kalau korang tak minat, pupuklah minat korang perlahan-lahan okey. Insya Allah satu hari nanti korang akan berasa seronok dengan profesion perguruan ni. (poyo je aku).

Kepada Syed #retismajalahremaja kau takyah nak down-down sangat. Bukan semua yang kita nak kita dapat. Lama-lama nanti okey la tu. Pape pon all the best untuk kau.

Lastly, selamat hari bapa untuk abah :)

Aku rasa takat tu je la. Pape pon doakan aku selamat sampai ke IPG tercinta tu okey.




|| harap ramai junior yang comel dan single :P



Sekian, wassalam.

7 comments:

Mahirararara said...

moga selamat segalanya & all da best awak !

Unknown said...

all the bes2 :D

Unknown said...

mlsnye teorii,,bosannnnnnnnnnnnnnnn

waniey said...

harap rmai junior yg comel n single?? amboi... hahah... all da best~ :)

Oasis said...

seronoknya study... selamat menjadi bakal cikgu. jangan sunyi dri twitter plak lps ni. hahaha

-wadisiarjuna-

F_H said...

jalan lelok...

papehal tanggung sndiri.. hehe

ade junior y molek2..

jgn kedekut

Unknown said...

hehehe..belajar molek tuh

Blog Widget by LinkWithin