6.6.11

Update Bodoh-Bodoh

Assalamualaikum.

Dah seminggu rupanya aku bercuti. Tinggal lagi dua minggu je. Sekarang ni pon dah masuk minggu ke dua dah pon. Errr. Abaikan ayat macam hape aku tu. Haha.

sumber gambar Fad Ali

First week bercuti tak banyak pon aktiviti. Paling seronok pon berjumpa rakan-rakan blogger. Macam lambat je kan aku update pasal tu. Kalau korang ternampak gambar-gambar kat FB aku korang tau la. First night time kot join gath macam tu. Sebelum ni tak berkesempatan, berkelapangan. Ada yang tak berapa nak familiar pon aku ada kenal. Semua yang turun, semua #retis. Aku je tak.

Plan untuk hari-hari cuti yang mendatang? Rasa macam takde apa sangat. Jumaat nanti, ada kenduri cukur jambul dan aqiqah baby Areef. Sabtu pergi kenduri kahwin rakan sekelah time sekolah rendah. Aku bila entah nak kahwin. Mak nak jodoh satu :)

Itu sajalah kot untuk kali ni. Update sempoi-sempoi je. Malas nak update pasal #retis gaduh dengan artis. Haha. Ada beza iye disitu. Doakan je yang terbaik untuk semua pihak dan perkara macam ni tak timbul lagi.



|| kalau tak suka lu orang boleh pangkah siap-siap okey. Kalau suka boleh komen kot :)


Sekian, wassalam

4 comments:

Zik said...

ramainya....

Amir Aidid said...

saya pun nak join gathering juge . bila ya ? :\

Mahirararara said...

sentap tgok bukan bodoh-bodoh T.T

Unknown said...

apik pon teringin nak pegi gath...tak penah merasa lagi..huhu

Blog Widget by LinkWithin