13.12.09

Sepuluh.

salam.




sepuluh lagu yang boleh buat aku terjiwang. ahaha.




10. biarlah rahsia - siti nurhaliza
sebab, aku tidak akan memberi tahu sesiapa yang aku telah mempunyai pasangan.


09. kenangan terindah - samsons
sebab, banyak gila kenangan dengan lagu ini. sejak mula-mula dengar lagu ini di radio lagi.


08. relaku pujuk - spider
kenangan sewaktu tingkatan dua. ahakz3.


07. hati terluka - billy zulkarnain
sebab, hati aku pernah dilukai dulu :'(


06. bunga-bunga cinta - misha omar
sebab, maksud lagu ini sangat mendalam dan aku sangat suka dengan suara penyanyi lagu ini >.<


05. ada untukmu - nubhan
sebabnya, lagu ini punyai bait-bait lirik yang puitis dan melodi yang sungguh indah. ahakz3.


04. sampai syurga - faizal tahir
aku still tunggu dan berharap pada dia. noktah. jangan tanya aku siapa "dia" itu.


03. dari jauh - nabil
suka gila dengan lirik lagu ini. sangat kena dengan aku.


02. tiada yang kedua - khafi
tak orang yang boleh ganti tempat dia setakat ini :-/


01. berhenti berharap - sheila on 7
lagu ini kenangan masa tingkatan dua juga.





sekian sahaja.


wassalam.



|| akan buka blog ini pada umum kelak. insya Allah.



2 comments:

Unknown said...

tak maw tye,.bb i already knew~hahaha

zikeryhassan said...

da taw senyap2 sudeyy

Blog Widget by LinkWithin