5.2.10

Aku Rindu Sayang Kamu.

salam.

___________________________________________________________


cuba teka mana satu aku??

sumpah! aku ketiadaan gambar sewaktu
sekolah rendah dulu kot. ahaha.

sebab aku bukan kaki bergambar seperti sekarang.
dulu aku cute, sekarang aku sangat kacak.
*sila muntah hijau untuk aku :)

aku juga sedang berkira-kira mahu
melakukan SBE di mana.

jika di sekolah lama aku itu, sangat segan
dengan cikgu-cikgu yang penah mengajar aku dulu.


** tetiba rindu dengan besties sewaktu zaman kanak-kanak dahulu :/

___________________________________________________________


ini cerita lain pula,
gosip liar sedang berleluasa di
tempat aku belajar sekarang ini.

nak kata aku sangat HOT,
adalah tidak sama sekali.

walaupun aku sangat kacak,
tapi aku low profile orangnya.
ahaha.

jadi tolong jangan percaya kepada
segala khabar angin itu.

mereka hanya besties aku di sini.
*sorry tercuri gambar korang berdua :D


** benci sama gosip-gosip liar seperti ini :((

___________________________________________________________

wassalam.


|| aku sayang+cinta semua kawan-kawan aku =)


9 comments:

nora said...

i jeles sebab u banyak spent masa dgn dy org..
kata nak jadi crush i..

T_T

Shafiqa Mohd said...

ye la tu besties.haha.:P

zikeryhassan said...

alie :: u pon byk skandal. so i pon nk gak la skandal byk2. ahaha.

shaf :: tak caya sudah XD

nora said...

banyak ke?adoo

zikeryhassan said...

byk la.
sje je bikin i jeles

XD

eNaSaN said...

wakakkakak glamer ker....

zikeryhassan said...

mesti la glamour ok. muhahaha

tnoe said...

wei jgn la buat ayat pilu yang mengundang airmata wanita aku
mgalir.
AHAHAHAH

kau memang HOT.
aku dulu pun penah minat kau.
tu dulu la dulu ok?
*statement nak skandal je.
AHAHAAHHAHA

zikeryhassan said...

ceh ko. bikin aku gelak sorg2 je.

Blog Widget by LinkWithin