15.2.10

Andai.




salam.

Setelah selesai mengemas barang untuk pulang ke tempat pencarian ilmu esok, aku terus meng-online-kan diri.

Aku belek-belek status setiap rakan-rakan di facebook. Aku jumpa satu status rakan sekelas aku di tempat penghasilan G.

Status beliau berbunyi begini, walaupun beliau hanya menaip saja dan tidak berbunyi..


andai malam bisa berbisik,
pasti purnama akan berbisik...


Lalu aku pun menyumbang sedikit kejiwangan aku terhadap status itu. hehe.


andai malam bisa berbisik,
pasti purnama akan merindu,
andai angin bisa mencari,

pasti bintang akan mendekati.


Aku secara spontan telah mengeluarkan kejiwangan tersebut. ahaha. bajet selama ini kejiwangan aku dipaksa lah kan?

Wassalam.

2 comments:

zikr the jalanan sepi said...

wah boleh buat sajak tuh...kalau panjang lagi terus buat lagu...hehe

zikeryhassan said...

ahaha.
cadang mmg gitulah.
takot nnti habsah hassan
tergugat plak. hehe

Blog Widget by LinkWithin