23.5.09

sedey

huh.
aku penat sekarang ni.
aku pun tak taw ape sebabnye.
nak study giler2 jauh sekali.
banyak abezkan sisa hari ngan termenung.


aku ada kawan ni.
mmg die ramai secret admire.
adakah aku jeles ngan die?
sometime aje kot.
ade ke orang nak bwat camtu kat aku?
haha. aku sangatlah perasan ryte?
aku dan die lain ar.
die ade rupe paras. aku ade ape?
aku takde pape yang ley boleh tarik perhatian orang lain.

tapi aku happy je idop camni.
walaupun terasa bushan sebab single.
haha. say no to love.
aku da benci tok sayang pada orang.
sebab nanti aku gak yang sedey.
moral of the story tok aku.
say no to love. hate love.













malu tok balek umah. sume gara2 surat time kem ari tu. haha.

1 comments:

Indah Cuma Seketika.... said...

Setiap orang pasti ada kekurangan juga kelebihan...jadi kmu asah kelebihan kmu pasti kmu juga berjaya...

Sebagai Insan ...kita butuh Cinta....

Blog Widget by LinkWithin