29.5.09

tersalah naik bas

salam.


alhamdulillah. akhirnya aku telah tiba di rumah pada jam 6.30 pagi. so, sekarang bermula cuti sem aku selama 3 minggu. walaupun singkat berbanding pelajar-pelajar IPTA yang lain tapi cukuplah.
bolehlah dalam 3 minggu ini aku melepas sume penat lelah dan ketensionan aku sebagai pelajar. huhu.


mesti korang tertanya-tanya ape kene mengena tajuk di atas ngan entri aku kali ini kan. kisah die begini. sewaktu bas aku naiki untuk ke kajang berhenti di Merapoh (tempat bas-bas berhenti berehat) bagi bas Budaya. aku turun untuk membuang air. maklumlah sejuk sangat dowh. agak lame gak la aku tahan. pas melepaskan hajat tu aku terus naek ke bas. duduk kat tempat aku balek. then akak senior aku plak naik. tempat die belakang aku je. then adelah sorang wanita naik plak. beliau ngan konfident naik dan terus ke belakang. kemudian beliau turun. okey. aku just perhatikan beliau je. bile da turun je barulah tengok no bas. haha. rupa-rupanya belai salah bas. akak senior belakang aku gelak besar. haha. aku pun same gak. orang tengok bas dulu before naek. ni tak da naik baru tengok no bas. kan da malu sendiri. haha. camnelah kalo aku kat tempat beliau. huhu.


okeylah. tu je aku nak cite. darr. salam.

1 comments:

Aisyah Kay said...

haih~
tingat lak aku kene tgl bus..
siot tol.

Blog Widget by LinkWithin