21.6.10

Cerita Taiwan Versi Hindustan

Assalamualaikum. Salam 1Malaysia.

Aku nak cerita ni, korang baca sampai habis ok. Kalau korang tak habis baca cerita ini, aku nak merajuk. Aku tak nak update dah blog ni. Aku tak pandai memujuk orang merajuk, tapi aku sangat pandai merajuk tahu.

Bila aku merajuk, rupa aku sangat buruk. Korang tahu kain burukkan? Ha. Rupa aku bukan macam tu lah. Bila aku merajuk, muka aku macam Min Dao. Itu bukan aku kata, itu Syika yang kata. Syika memang gemar dengan Min Dao. Macam tu gak la dia gemar dengan aku.



Syika kurang berminat dengan cerita hindustan macam Hans. Kalau korang nak tahu, Hans memang peminat nombor satu hindustan di Malaysia. Kalau tak percaya korang boleh la tanya dia sendiri.

Sekarang ini, aku masih tidak mempunyai tujuan menaip. Aku hanya biarkan jari jemari aku menari. Mungkin sudah berjangkit dari Alie kot. Jari Jemari Menari katanya.

Korang teruskan membaca ok. Dah nak habis pun. Terima kasih la kerana tidak membiarkan aku merajuk. Memang aku sayang korang ketat-ketat, sendat-sendat. Okeylah, tu saja.

|| satu lagi entry sampah aku. sila jangan sumpah aku. larikkkk.

Sekian, wassalam.


8 comments:

.alie. said...

mengutuk aq x leh blahblah ae..

tukar tiket ler..

zikeryhassan said...

alie ; bukan ngutuk la. mls nk tukar. pasrah je

SYAFIQASHAFIE said...

tertinggal!!min dao!!!ensem nye!!!!!

SYAFIQASHAFIE said...

memang nk kena ko kan?cess,.ak tertipuuu!

zikeryhassan said...

@syafiqashafie ; kau memuji min dao serupa kau memuji aku. ahaha.

myFirdaus said...

hahahaa.... ciput jer entri tapi menarik beb.... unsur2 suspen ade jer.... hik3...

zikeryhassan said...

@myFirdaus ; unsur suspen perlu ada dalam penceritaan. hehe

AlfiEean WaRsi said...

hindustan is the best 4ever..caiyok2

Blog Widget by LinkWithin