16.6.10

Keputusan Anniversary Contest.

Salam.

Seperti yang dijanjikan, sekarang tibalah waktu aku mengumumkan keputusan contest yang dianjurkan tempuh hari. Kali ini bukan cobaan mahupun gimik. Kali ini memang real lagi betul punya pengumuman keputusan. Okey malas mahu mengomel berjela, straight to the point.

Setelah mendapatkan beberapa pandangan dari mereka-mereka yang berkenaan, akhirnya inilah keputusan yang telah dibuat oleh aku sendiri.

Sebab aku memilih beliau sebagai pemenang adalah :

klik gambar untuk pergi ke blog pemenang

Mematuhi syarat penyertaan. Elemen yang diterapkan dalam gambar tersebut mencukupi. Iaitu elemen air, tumbuhan dan awan. Walaupun aku tak meletakkan sebarang spesifikasi untuk memenangi pertandingan ini, tapi beliau telah mempertaruhkan gambar yang terbaik. View gambar tersebut cantik. Itu jelah.

Kepada yang tidak berjaya, jangan berkecil hati. Cuba untuk next contest okey. Gambar korang pun cantik-cantik juga. Namun, seperti yang aku taip di atas gambar beliau mempunyai apa yang korang tak ada. Hehe.

Oleh yang demikian, Fiq akan menerima hadiah yang belum ditentukan lagi bersama gambar yang telah dicuci dan di framekan oleh aku. Peserta lain juga akan menerima juga sedikit saguhati daripada aku sebagai tanda kenang kenagan.

Di sini juga, aku ingin memohom maaf jika sepanjang pertandingan itu dijalankan dan dalam tempoh keputusan ini diumumkan aku ada berbuat salah kepada korang. Harap kesilapan aku itu korang maafkan. Aku sebagai manusia tidak lari dari melakukan kesilapan. Semoga pertandingan seperti akan memngeratkan lagi ikatan silaturrahim antara kita sebagai blogger amnya dan sebagai muslim khasnya.

Sesungguh yang baik itu dari Allah SWT dan yang buruk itu dari diri aku sendiri.

Sekian, wassalam.

12 comments:

.alie. said...

dah syak bro ni menang.tahniah =)

pic nyah ada la element air.air mata.tak nampak la tu.heh

:P

cik paro said...

memg cntik view die..

Shahril said...

haisss..camne bley kalah nih..

zikeryhassan said...

alie,
i tak nampak la plak. laen kali kasi nampak k.

cik paro,
try next time k.

shahril,
rilex je. bkn rezeki kau kali ini.

GreeNrOsE said...

yeah~ kawan sy fiQ ni..
skrg beliau sebuk dgn Practical...
will inform him diz good news~

mohd sasuke said...

salam..1st time dtg sini..cool pic..anyway klu de contest lagi jmput caer ye..ngeh3

zikeryhassan said...

greenrose,
okey2. thnx ya.

sasuke,
boleh saja :)

HiGHNeSS FiQ said...

Alhamdulillah...
ada rezeki bleh menang contest nih..
slps sedihg dgn kegagalan mengekalkan pointer above 3.5 each sem..=((

zikreyhassan: thanks..xsaba nk dpt hadiah nih..hehe

greenrose: skali lg ko tw dlu rsult contest dr ak..btw, thanks..

zikeryhassan said...

fiq,
rilex jgn sedih sgt pasal result. janji da usaha yang terbaek.

sop said...

aku nyer x menang ker?
ni x puas hati nih.. bila nak wat kontest lg? huhuhu..
tahniah kpd pemenang.. cantik gambor tu..!
bila aku nak beli DSLR nih nak ambik gambor cun-cun..:)

zikeryhassan said...

tunggu dlu la bro. nnti da beli aku pose kau ambek gmbr aku lah. ahaha

Sya Isya said...

wow! siyes cantik gambar tu. memang layak menang.

Blog Widget by LinkWithin