27.1.11

Khamis Sudah

Assalamualaikum.

Selamat pagi Khamis buat semua readers.

Hari terakhir kuliah. Kelas start 8 pagi berlanjutan sehingga 2.30 petang mungkin. Kalau lecturer baik hati mungkin sampai 1.30 petang saja. Hehe.

Selepas itu boleh siap-siap packing untuk pulang ke kampung malam ni. Yahoo! Cuti seminggu okey. Apa-apa pun doakan aku sampai dengan selamat ye. Bas aku pukul 8.30 malam.




Cuti seminggu ni mungkin seronok, mungkin macam bosan je. Kalau elaun masuk seronok, kalau tak sebaliknya la yang berlaku.


Okey, mahu gerak ke role call pagi.




|| aku bajet macam mahu buat bisnes header la. agak-agak ada orang nak hire aku x?


Sekian, wassalam.

5 comments:

Fatin Aliyya said...

happy hols zik.have a safe journey k>:).ko nk wat bisnes ek.teruskan.chayok2.:)

sop said...

masa skrg cepat sungguh berlalu..

CikBulat said...

happy holla2 ! hehehe. bestnye balik uma. kampung lagi. nyaman dr asap ! cis~

iekasub said...

ko nak bayar berapa untuk buat header tu? :)

Azuan said...

aku jugak yg x balik..huhu

Blog Widget by LinkWithin