27.6.09

aku buat dia menangis. kejamkah aku??

malam tadi aku gayut dari pukul 12 tengah malam
sehingga pukul 2 pagi rasanya kot.
dalam perbualan telefon tersebut aku telah berjaya.
berjaya apa? berjaya membuat dia menangis.
haha. aku sangat kejam ke?
aku rasa aku tidak kot. aku gumbira.
ye! aku gumbira sebab berjaya membuat
dia menangis ketika perbual dengan aku.
sebab dia selalu berpura-pura kuat ketika
berdepan, bercakap dengan aku.

aku sebenarnya bukan suka-suka nak
buat dia menangis okeyh. aku nak bagi
sedikit kesedaran terhadap dia.
aku tahu dia akan baca blog aku. dia akan
baca semua entri-entri aku berulang kali.
dia tidak cakap kat aku. tapi aku tahu.
itu kenyataan! dan dia mahu tahu semua
pasal aku dan semua yang berkaitan dengan aku.

so this for you beb,

ko janganlah nak down-down sangat.
jangan nak anggap diri ko yang paling lemah
among your friends okeyh. be strong!
jangan nak menangis-nangis selalu.
aku menyampah ko jadi orang yang lemah camtu.
jangan ko terlalu merendah diri sehingga
buat ko jadi down sampai macam itu sekali.
aku nak ko buang semua negative thinking ko tu.
jangan nak menyerah kalah before u know
the result okeyh.
ingat janji ko kat aku okeyh.
sebelum 4 julai pukul 10 malam.

apa-apa pun beb.
aku tetap sokong ko dari sini.
jangan fell lonely lagi.
jangan rendah diri dan anggap ko
yang paling lemah. sebabnya aku tak
pernah anggap ko macam itu.

aku buat ko menangis pun bukan
sebab aku suka-suka okeyh.
aku buat macam itu, sebab ko
adalah aku kawan ko.
ko kan kawan terbaik aku.
yeah! i admit that aku sayang ko sebab
ko kawan terbaik aku.









p/s :: shit-lah. aku benci nak admit yang aku sayang kat someone secara terang-terangan begini. sila cover muka aku dengan ,tong sampah boleh? haha.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin