23.6.09

tiada tajuk

salam.

alhamdulillah. i just started my new sem for a week.
so far so good. kerja-kerja pun tidak banyak lagi.
masih tidak *ke-busy-an lagi la kan. haha.
malam-malam dihabiskan dengan menonton movie je.
setiap hari itulah kerjanya kot. lepas balik dari makan,
*ber-movie-an sahaja la gamaknya.
maklumlah lepas naik dari cuti ini banyak stok-stok
movie baru wujud dalam external kawan-kawan aku.
bagus sungguh mereka ini. memahami. haha.

result?? yeah result takuar lagi.
tapi dah start new sem. sound wierd rite?
tapi itu hakikat dan kenyataannya okeyh.
khabar angin yang bertiup kencang ke telinga kami
sehingga kami kecuakkan yang teramat.
ke-failure-an melanda kami sangat tinggi.
cuak. cuak. cepatlah result keluar.

sebenarnya aku rindu sama internet di rumah.
sebab internet connection kat sini sangat
mengecewakan aku dowh. hampeh je.
sebab tu aku jarang-jarang online.
dan aku akan jarang-jarang meng-update blog ini.
ini pun terpaksalah aku bertapa dan berpanas di
tempat buku banyak-banyak ini aka libary. haha.

kalau ikutkan hati dan perasaan memang
tidak mahu update blog ini.
tapi nak buat macam mana kan. kawan aku
sudah sms aku dengan ayat beliau.
"ziq, pergilah update blog ko tu. aku rindu
nak baca bebelan ko."

haha. lebih kurang macam itu lah ayat beliau.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin