17.6.09

reunion. i'm sorry.

yeah! sepatonya hari ini aku perlu menghadirkan diri
untuk reunion batch aku sewaktu di sekolah aku dalu.
iaitu SEKOLAH MENENGAH TEKNIK SEPANG.
tapi disebabkan oleh masalah yang tak dapat dielakkan
aku gagal untuk menghadirkan diri.
aku memohon maaf kepada sesiapa yang
berharap untuk berjumpa aku pada kali ini.
mungkin tiada jodoh dan rezeki untuk kita ketemu.
insya Allah jika ada umur yang panjang, jodoh
serta rezeki kita pasti akan berjumpa.

panorama sekolah dari punti pagar utama

rakan-rakan sekelas dalu.
masa ini sesi bergambar untuk majalah sekolah.
5 Kejuruteraan Awam 2.


ini pula rakan-rakan searas.
ARAS 2 BLOK B.
gambar diambil sewaktu jamuan raya 2007.


ini gambar sewaktu santai di dalam dorm.
ramai kot yang selalu kunjung ke dorm aku.


pemandangan dari asrama putera.
gambar di-edit oleh SIR SHAH.
aku copy dari my space beliau :)

sekolah ini banyak menyimpan kenangan kepada aku.
banyak mengajar aku erti berdikari, persahabatan.
maklumlah aku dulu duduk asrama kan.
kat sekolah ini banyak kali kot kene denda.
biasa ar budakbudak muda pelajar sekolah.
haha. pape pun banyak kenangan di sini.





p/s :: tinggal beberapa hari saja nak balik ke BESUT. rasa tasabar+tanak balik pun ada gak. huhu :D

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin