3.6.09

hundred

salam.
ini adalah entri ke 100 aku. haha. seratus baru. belum seribu dan belum pun sejuta.
agak banyak gak lah kan aku merepek kat medium ini kan? ya kan saja okey. janji aku bahagia.
so kali ini aku nak selesaikan tag dari raqeema dulu okey. huhu.
soalan die agak menarik kot. sebab aku takde bahan nak buat modal bebelan. ahakz3.
mari kita tengok okey. haha ;))


1. Guna handphone apa?? ( with pic )

handphone cikai je okey.
insya Allah kalau ada rezeki aku nak tukar

kepada SE w595. haha.

2. Guna kereta /motor apa? ( with pic )

untuk soalan ini aku tiada jawapan.
sebab, aku masih tiada lesen.

apatah lagi untuk memiliki sebuah kenderaan.

padan muka aku :D


3. Guna wallet rupanya macam mana?? ( with pic)

wallet ini jenama tropicana life.
aku beli dengan angah (my BFF).
kat Mid Valley before naik sem 2 yang lepas.
harga die RM 25 something kot.
aku pun da lupe.

4. Guna apa untuk update blog?? (with pic)

sekarang aku update blog aku, online,
buat assignment dan seangkatannya

menggunakan minatang ini la.
Compaq Presario CQ40.

before ini guna PC di rumah
atau pun lapp my roomate.
beli kat Loq Yat (betul ke spelling nya?)
harga RM 1999 after diskaun.
bayar separuh duit elaun aku
dan separuh lagi duit abah aku. hehe.

5. Guna jam tangan apa?? (with pic)

jam ini sangat murah. haha.
about RM 15 je. beli kat The Mines.
suka dengan jam ini sebab warna putih.
terasa smart je. haha.
(perasan saja aku ini)

6. soalan terakhir..kena tag lagi 5 orang :

aku tidak mahu tag sesiapa.
tapi aku nak bagi award kat korang semua.


bukan untuk 5 orang tapi semua follower aku
dan sesiapa yang nak ambil award ini lah.
:))




sekian untuk entri yang ke 100. huhu.


target lepas ini :
aku akan memberi lebih banyak input2 yang
lebih mantap dan padat. kalau boleh nak elakkan dari
post entri2 yang entah apa2 entah.



4 comments:

Aisyah Kay said...

ziq!
sm cm jam aku.
bli kat kb mall weyh.
hrga seploh j~ haha

chEntA said...

walaweh..smartnyer wallet dgn jam!!
nk stu~

Anonymous said...

kalau kat KL tu namenye Plaza Low Yat..huhu..
xtau la klo kt kedah ke jd Loq yat.
just 4 da info

gua punya suka said...

mcm kenai ja enset 2
x yah la pki w595,3g pki camera belakang..
cari ln..

Blog Widget by LinkWithin