19.6.09

kamoo, aku dan sekola,

dear kamoo,
selamat tinggal kepada kamoo.
jaga diri baek-baek sepemergian aku.
kamoo jangan nakal-nakal eh dengan orang laen.
walaupun kita bersama untuk tempoh yang singkat,
tapi ia sudah cukup membuat aku rindu padamu.
aku tahu di sana ramai yang boleh menjadi penggantimu,
namun mereka tidak sehebat dan setanding kamoo.


aku akan fly ke besut malam ini.
walaupun aku hanya menaiki bus ekspress. haha.
semester baru akan bermula dan you know what?
aku di semester terakhhir untuk foundation.
hope everything will be fine. amiin.
bakal mendapat junior jugak kot. we will find out later.
result aku rasa sudah keluar. just wait and see okeyh.
aku akan bagi tahu result tersebut nanti ;)
adakah aku sudah bersedia? SUDAH !
rakan-rakan yang lain bagaimana?


last but not least, selamat kembali ke IPGM
buat semua rakan-rakan guru pelatih di seluruh negara.
terutama rakan-rakan di IPGM SULTAN MIZAN.
haha. berjumpa kita lagi.







p/s :: kamoo di atas merujuk kepada internet connnection di rumah. harap maklum :P


5 comments:

Anonymous said...

haha..romantik sungguh..
going to miss my wi fi too huhu

Aisyah Kay said...

budus. aku igt sape la td. ;))
lawo ekk blog aku?? *malu2 haha

zikeryhassan said...

haha.
sowi buat sume tertipu
:D

DicKiE aDaMs said...

yeke? ermm.. ingatkan ..

:(

zikeryhassan said...

dickie :: sentiasa igt kat anda :)

Blog Widget by LinkWithin