7.7.10

5 Perkara.

Salam.


Pertama, mood untuk update blog semakin pudar. Tak tahu kenapa. Idea semakin kurang dari hari ke hari.

Kedua, dua tiga hari ni badan aku sengal-sengal je. Aku baru je kebah dari demam. Mana tak nya berpanas je. Dengan subjek PJ dan Gerko.

Ketiga, result dah keluar. Hampeh gila result aku. Kawan-kawan lain semua result gempak-gempak. Aku je yang hampeh. Memang padan la dengan tahap kemalasan aku sem lepas.

Keempat, isi dompet aku semakin kehausan. Sem ni memang kena pakai banyak duit. Nak beli pokok dan barang-barang untuk amali. Sem ni amali adalah lanskap okey.

Kelima, jiwa selalu kacau. Aku pun tak tahu napa. Susah betul ada perasaan jiwa kacau ni. Nak buat sesuatu pun serba serbi tak kena. Haish.

9 comments:

.alie. said...

elaun dah masuk..
tp hati gundah gulana..

zikeryhassan said...

hati u gundah bukan sebab elaun kan? huhu

iszieylyanziy said...

huhu,,xpew,,,nnt try ag ok :)

zikeryhassan said...

yela. tp down kot :'(

♥xaturen♥ said...

erm.. kita ni...bla. bla..
bla.. pok..pek..
kena kuat semangat!..
!..

zikeryhassan said...

sedang bersemangat la ni. huhu

Fatin Aliyya said...

zikery, ko oke ke x ni??sbr2 jelah ek..

result tue, ko jgn la down sgt..blh improve yg pntg jgn give up.k..

psl det tue, sabo2 aku pon ngh pokai..dgr2 eluan msk next week.arap2 btl

cheer up ok!=D

dun stop bloging.nt bakat ko tumpul..go on.oh yeah.=D

hans said...

asyik kuar date dengan mrs jagung jer
hehehe
xapa
usaha lebih lagi sem nih

zikeryhassan said...

Fatin Aliyya ; aku sedang meng-up-kan diri la ni. hehe.

elaun dah masok pun :))


hans ; akan aku usahakan. insya Allah.

Blog Widget by LinkWithin