10.7.10

Dua Ratus Sembilan Puluh Satu.

Salam.

Entri yang ke-291. Aku pun tak tahu motif kenapa aku perlu bagitau korang. Sepatutnya, boleh cecah angka beribu dah, tapi disebabkan sedikit kemalasan aku jadilah ratusan je. Ahaha.

Hujung minggu yang sangat hambar. Hostel sunyi sepi tatkala hujung minggu kami diwarnai dengan duit beribu-ribu di bank in kan beberapa hari lepas. Ada yang pulang berjumpa keluarga tersayang. Ada juga ke Kota Bharu memborong. Ada juga ke Kuala Lumpur tanpa sebab yang tak mahu diberitahu.


Aku? Oleh kerana aku jatuh dalam kelompok yang tidak mempunyai pengangkutan bertayar empat. Jadi tempat aku hanya di atas katil dan juga kerusi di meja study ini. Sedih bukan? Sudah tentu tidak bagi aku. Biar mereka habiskan duit mereka. Biar mereka borong habis habisan. Supaya time aku mahu membeli dengan berhemah tiada yang kacau. Sinis bukan?

Tarikh untuk SBE kedua telah diketahui umum. Tempat untuk ber-SBE masih belum ketahuan. Jika SBE sebelum ni berdua. Mungkin kali ni berempat pula. Sekolah mana yang menjadi pilihan hati nanti akan aku updatekan setelah selesai ber-SBE. Ahaha.



Sekian, wassalam

8 comments:

Fatin Aliyya said...

wow, elaun da msk ek??aku nyer ipg lom lg..huhu..

bsnyer ko x kuar g mn2..pljr cemerang ni.*two thumbs up*...

eloklah, simpn det nk kwen nt ker..ahha.

owh, sbe ko bl?aku buln 8 nati.gud luck!=D

zikeryhassan said...

yaya ; meh la masok ipg aku. ahaha.

bkn tak kuar. tp bg peluang kat budak2 lain dlu.

aku sbe pun bln 8 gak. tarikhnye 29/8 - 3/9

.alie. said...

i x habis banyak pun 200 je,tu pun beli y perlu saja..

seribu sudah masuk asb,selamat.


sbe depan rumah dah..

=)

zikeryhassan said...

duet i xterusik lg. hehe.

sbe bwk kwn2 susah, dorg nk skola yg grand2 ja. skola dpn rumah i dorg xnak

hans said...

apa lagi
elaun dah masuk
kasi hadiah besday aku lah
hohoho

zikeryhassan said...

buat habis duit aku je bg hadiah kat kau

shinawawa eyenie said...

291..:-)

zikeryhassan said...

T.T

Blog Widget by LinkWithin