25.3.11

Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel

Assalamualaikum.


Selamat petang semua. Harap korang semua sihat. Mood untuk update blog dan menyertai contest semakin menebal. Hehe.

klik untuk ke entri contest

Untuk kali ni aku nak join contest dari blog Jamban Comel. Untuk keterangan lanjut korang boleh pergi terjah blog beliau. Banyak perkara-perkara serta entries yang menarik dekat blog beliau. Blognya pun kemas walaupun gelap je.

Gambar yang dipertaruhkan untuk contest gambar paling sengal adalah seperti berikut.




untuk Jamban Comel, kau pilih la sendiri okey gambar mana yang okey. Ahaha.

Slogan :: saya seorang yang sengal sebab saya suka masuk jamban hari-hari tanpa mengira waktu, situasi dan tempat.

Dengan suka citanya saya ingin mengajak NAZRUL dan CHIKA untuk join

||aku saja letak gambar besar-besar dan harap-harap aku menang :)



Sekian, wassalam.

4 comments:

jambancomel said...

ahahahhaha comel2 ,mekasih bro :)

nano said...

hahahahah slogan kamu!!hahahahaha pe2pon gud luck k,,,

Eyka said...

hebaddd!! hahahaXD memng sngal betul..hope berjya..~kalau ade ruangn vote..eyka vote awk!! :)

PeNgEmiS dUniA said...

muke mintak hulur pelempang !

Blog Widget by LinkWithin