3.3.11

Off To Penang

Assalamualaikum.


Berakhirnya minggu yang agak sibuk. Projek menjahit baju hawaii telah pun aku selesai dengan jayanya. Program BIG untuk semester kali ini telah pun berlansung dengan jayanya. Assigment Hubungan Etnik dan Anatomi & Fsiologi telah pun dihantar. Lega sedikit.

ye saya tau buruk!



Minggu depan, aku akan menjalani SBE di Penang selama seminggu bermula 7-11 Mac. So, kalau ada sesiapa nak jumpa sila buat temujanji okey (walaupun aku tau tade siapa nak jumpa aku). 12 Mac bermulalah cuti dan bermakna aku juga akan turut cuti seminggu.
 
Pape pun, doakan aku selamat sampai di Penang dan doakan juga supaya aku tak berboros di sana. 




|| my lappy sedang sakit-sakit. susah nak buka mata. hehe.




Sekian, wassalam.

8 comments:

Nabila Shah said...

Penang best okayy. Sedia duit bebanyak ye. Nanti boleh lepak chill rilex kat penang sesame =.=

.alie. said...

kain memang hawaii habis la..
kalau buat seluar lawa,baju??
ekekekeke...

selamat jalan romeo,tc

=)


selamat bercuti jugak

haneyzatul.amira.amran said...

penang kt area mn? :)

aReTikZ said...

Weehuu ~ tak tahu bila dapat jalan2 di penang.. huhu..

iekasub said...

nicely done! :)

mahfudzah said...

penang not bad!:)

iszieylyanziy said...

@ boros la boros la boros lah!!! :P

buDak ITam said...

cantiknyeeeee...saya sgt jeles...:)

Blog Widget by LinkWithin