27.3.11

Kata Akhir

Assalamualaikum.

kata akhir selamat tinggal, keputusan ku bukan kejutan,
inilah yang terbaik, untuk diriku dan dirimu, ku bebas kau pergi


Mungkin hari-hari aku takkan sama seperti sebelum ni. Banyak senyum dan ketawa aku hadir di hadapan lappy sebab mereka. Sampai ada yang kata aku mereng. Aku nak tahu yang lain takkan sama dengan diorang. Tapi takpe lah. Keputusan dah pun di buat.

Aku harap diorang dapat jaga diri baik-baik. Jangan rindu aku selalu.



Sekian, wassalam.

10 comments:

PeNgEmiS dUniA said...

bro , akan nak behenti blogging ? ke nak leave SB ? jangan r cmni . kalo aku salah , aku minta maaf ye

nas said...

ehh..zik.. nak stop berblog ker???
isk3.. jgn cmni... adoiii...
atau mood xde??

Hafzan Sarah said...

iskk..dh nk stop blogging? baru je follo :)

Suhami Ahmad said...

napa ni? X maulah give up...biasalah tu, atok pun ponah rasa cmtu....usaha lagi ek...

i am S!L4H.. said...

kenape nih???

Encik Suami said...

ada sentap kat sape2 ker nie?

apakah maksudnye?


entri terkini "yey yey..dapat botol baru"

Eazy Izzuddin said...

bro..
kenapa kah..
br nak berkenalan..
;)

eRza farEeha said...

adehh..nk stop blogging ke..lek3.

Bulan said...

uit zik.nk benti blog ke?adess xmo la cmnie.ke nk benti tgk cite korea?ahaha

shazika said...

oh..kau teacher wanna be jgk eh. salam kenalan :)

Blog Widget by LinkWithin