23.3.11

Giveaway zalin onceitalk.com

Assalamualaikum.


Cuaca di persekitaran aku sejak dari pagi tadi adalah mendung dan hujan renyai-renyai saja. Membuatkan hari ni kesejukkan dan menambahkan kemalasan untuk aku melangkah ke kelas. Hehe.


Tujuan entri petang yang dingin ini dikarang adalah bagi menyatakan hasrat aku bagi menyertai giveaway yang telah di anjurkan oleh blogger Zalin.

Caranya sangat mudah dan senang. Ssesiapa yang tak join rugi tau. Blog bro ni best. simple but nice. Aku selalu singgah kat sana. Kalau ada entry yang best dan menarik aku akan drop aku punya sekali. Hehe.


So pada sesiapa yang nak join giveaway beliau, boleh lah terjah "Giveaway Zalin Once I Talk" ataupun klik je banner GA beliau yang kat atas ni. Sehubungan dengan itu aku mahu tag, saudari istiqomah untuk join :)


Tak lupa juga nak ucap setinggi tahniah kepada semua calon SPM 2010 yang mendapat keputusan yang cemerlang. Teruskan kecermelangan anda itu. Bagi yang tak berapa nak berjaya, teruskan usaha. Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya.



Sekian, wassalam.

11 comments:

Traveler said...

cika cemerlang!!!!yey!!

Amira Anorah said...

Kontest lukis doodle

join la saya punye jugak...:)
lukis yg simple2 pon okay..hehe :)

Anonymous said...

cube nasib laa..hehehe

Fatin Aliyya said...

wah cm best jek.harus join.gud luck zik :)

Unknown said...

salam bro..dtg wat spotcheck ni..TQ join GA ni ye..good luck..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat mencuba dan berjaya

Encik Suami said...

Nanti sy terjah blog zalin.


Entri Terkini
1) NANGES
2) PERLU KER?
3) MINGGUAN WANITA

SyedGraphix Dot Com said...

Ga ni dpat ape? huhuhu

Unknown said...

zalin wat GA?
hmm nak kena skodeng nie..hehe

gudluck ^^

Cik Yana said...

Gud Luck untuk GA ni :)

Entry terkini: Entry Kasih Sayang Kepada Nuffnang

Syafiq Rosli said...

all da best

Blog Widget by LinkWithin