30.3.11

Jangan Diucap Selamat Tinggal

Assalamualaikum.


Sebelum pape kita layan lagu kat bawah ni dulu. Kalau nak nyanyi kuat-kuat pun boleh.



Setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan. Antara mahu atau tidak ia tetap akan berlaku. Sememangnya perih untuk diucapakan selamat tinggal. Tapi kita manusia, sekadar merancang sahaja kerana yang berhak ke atas semua adalah Yang Maha Esa.

Andai suatu hari nanti aku, korang dan blog ni berpisah, jadilah ia suatu kenangan yang mungkin manis dan mungkin juga pahit. Walaupun kenangan itu datang pelbagai perasaan, namun ia tetap kenangan yang menyulami perpisahan.



Sekian, wassalam.

12 comments:

iszieylyanziy said...

perpisahan,,,suatu yang amat pasti

mahirahnazlim said...

fav song :)
eh nak ke mana tuh ? ikutt !

hawiz said...

nape beb??..

hafiz hafizol said...

nice nice.. terharu.. selamat berkenalan kawan..

aLieF si Muncung ManiS said...

lagu zaman dulu2..hehe..bro,kenapa bro..macam ada problem je..ceciter ceciter...:P

Pembawa_Wacana said...

jangan diucap selamat tinggal.... [lagu nih] he he

The Sharkox said...

lagu feveret nyanyi masa mandi zaman 90 an dulu ni

Alia Natasha said...

nak nangis ah , terhaaruu . jangan di ucap selama tinggal :'(

syairahmohdanuar said...

sedihnya kalau kena berpisah dgn blog :'(

Hafriz Mohamad said...

erk? entri sedih d situ.. isk3~
~_~

Faris Adli said...

jangan kauu ucap selamat tinggal kerana pertemuan denganmu sunnguh indah..

Fatin Aliyya said...

kau tau, masa zmn sekolah, ni lagu fevret aku.:Dhaha

Blog Widget by LinkWithin