20.5.11

Andai Di Sini Tempatku

Assalamualaikum.




Andai di sini tempatku,
Biarkan aku sendirian,
Biarkan aku berbicara,
Jangan kau menggangu,

Andai di sini tempatku,
Tinggalkan aku kesepian,
Tinggalkan aku sinaran,
Jangan kau menggugat,

Andai di sini tempatku,
Biarkan aku bebas,
Biarkan aku terbang,
Jangan kau menghalang,

Andai di sini tempatku,
Ingatkan aku selalu,
Ingatkan aku sentiasa,
Jangan kau berpaling,

Kerana aku manusia lemah,
Terkadang alpa dan lalai.








|| repost semula. sebab komen hari tu hilang ditelan blogger. hihi




Sekian, wassalam.

15 comments:

Unknown said...

andai ku bisa putarkan waktu,,lalalala,,opss,,ternyanyi,,hahah

jaya jr said...

alpha same ke ngn alpa?

zikeryhassan said...

@jaya jr ; typo! tak sama kot

hawiz said...

fuyooo...bermadah la plak..hik3

Mahirararara said...

andai disini tempatku , akan ku bina botanical garden utkmu :)

Nazifa M.Zali said...

nk terbang?ade sayap x?

Unknown said...

hehe..sungguh puitis..
biarpon apik tak pandai menjiwai..hehe

Unknown said...

okok,,aku xkaco ko ag,,lalala

Cik Puan iLa said...

cantiknye gambar! :)

Mohd Hazwan said...

dimanakah tempat itu.....
biar dapat ku cari dirimu..
wah pandai jugak aku berpuisi...

Khairi Fakhri said...

semartlah der! :D

Hizami Li said...

tolong ingatkan aku jugak.
sbb aku selalu terlupa.
haha~

jeely jelly said...

berseni ae.. bagus2.. :)

Rollo De Pedicula said...

ko cikgu KH ker BM nih zik
aku dah confuse
hehehehe

Review Nur Kasih The Movie

Unknown said...

sering kali terlupa...

Blog Widget by LinkWithin