26.4.11

Cinta dan Sayang

Assalamualaikum




"cinta bermakna biarkan ia bahagia. sayang bermakna biarkan ia bebas." 



Just simple quote and deeply meaning :)


Sekian, wassalam.

24 comments:

hafiz hafizol said...

Owh.. konon sedap lettew ayat ko?? haha.. ok bolehlah.. sebab aku punx pandai nak rekaa ayt cam2.. dan x paham jugak sebenarnya ahahahhaha

AZRUL AZMI said...

lucu la... hehehe... tak der gurau jer...

semua bende tu kene ada pengorbanan... kalu bukan kita pun yang bekorban tapi mungkin orang lain...

Syafiqah said...

oh camtu ea ?

hentakbelipat said...

kencang isi dia ni

zikeryhassan said...

@hafiz hafizol ; kalau tak faham, buat2 faham sudah :P

zikeryhassan said...

@azrul azmi ; cinta dan sayang perlukan pengorbanan

zikeryhassan said...

@syafiqah ; yela kot. lain org lain persepsi

zikeryhassan said...

@hentakbelipat ; tak sekencang isi blog kau :)

Bulan said...

tol2..tp xleh nk kongkong sgt nati bosan

SyedGraphiX said...

saya cinta dan sayang dia, hahaha

zikeryhassan said...

@bulan ; tahu takpe

zikeryhassan said...

@syedgraphix ; sayan dia juga :P

apik pehe said...

uhhh..x suke dikongkong..

zikeryhassan said...

@apik pehe ; saya pun sama

AlfiEean WaRsi said...

nape aku konpius pas bace pedoman nie??hahaha

apik pehe said...

hahaha..kena wat fan page kt fesbuk nih

jaya jr said...

ayat awek bagi ni..haha

hans said...

bab2 jiwang serah dkt ko
hahahaha

Arief Arf said...

tapi kalau cinta, tapi tak sayang, maknanya, biarkan dia bahagia sambil terperangkap (tak bebas) la? heheh

fyna said...

jiwang~

Shairazi Saidin said...

:) abstrax.

zikeryhassan said...

@arief arf ; erk? ntah la.

Ezay Hadry said...

mendalam tu maksud die..pening duk pusing2 ayat same..haha

EmanTheHalia said...

love is cinta

Blog Widget by LinkWithin