13.4.11

[MP3] Nazim Othman - Cinta

Assalamualaikum




Kali ini aku nak share dengan korang sebuah lagu yang jiwang lagi leleh. Ahaha. Aku agak terkejut gak sebenarnya. Ingat penyanyi lagu ni pandai berlakon je. Rupanya beliau pun boleh menyanyi gak. Suara beliau boleh aku sifatkan not bad lah. Beliau yang aku maksudkan adalah Nazim Othman. Lagu ni juga merupakan lagu OST Begitulah Cinta. Drama ni pernah bersiaran di slot Akasia TV3 tak lama dulu. Jom kita layan lagu ni jom.



Dengar bisikan rinduku 
Kepada dirimu sayang
Namamu takkan terpadam di jiwa ku
Tak sanggupku menanti masanya
Untukku hidup bersama kamu
Selama-lamanya

Apa yang ku ingin 
Ku pastikan terjadi kasih
Ku impikan mahligai
Yang penuh ku hiasi
Dengan bunga-bunga hati

Ranjau penuh duri juga lautan api
Gagah aku redahi
Tak mungkin akan ku lupakan segala
Janji jaga dirimu

chorus

Oh sayang, oh cinta, oh kasih
Setia selamaynya
Ku pinta, ku rayu,
Jangan kau pergi dariku

Hatiku hanya ada padamu
Membuatkan nadi terhenti berlagu
Bila kau tiada di sisi ku

Hooooooo

Hidup tak beerti
Hilang tiada ganti
Cintaku cinta sejati

Oh sayang, oh cinta, oh kasih
Setia selamanya
Cinta...


Untuk memuat turun pemain MP3 : Nazim Othman - Cinta mp3





Sekian, wassalam.


12 comments:

CikBulat said...

Disebabkan ternampak gabar mamat kacak ni.. lalu jari laju mengelick entry.. ahahaha

hafiz hafizol said...

sape mamat nie?? ada iras2 muka ko plakdah..lalalala

Halimatun Sa'adiah said...

yea...salu dgr lgu mse tgk cite begitukah cinta...
mule tu ingt suara imran ajmain.
anyways nice song..

Shairazi Saidin said...

X sempat tgok ending cite neyh! :((

Ery Farieha said...

homaiii
bf ai nyanyi
kekekeke

Pojiepooh Abdullah said...

Wow not bad gak suara dia ek :)
Btw 1st time jengah not bad.. NIh kira blog selipar Crocs nih.. hehe

PojiePooh; Hanya Satu...

Encik Suami said...

erm..tak dpt nak dgr masa nie..maybe jap2 lagi dgr.

jemput terjah new entry

mgkn ada sesuatu yg mengganggu difikiran.sbb tue tido tak lena.
kosongkan fikiran anda tatkala nak tido.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Fenat..Tapi, Dpt Berita Gembira (>.<)

syairahmohdanuar said...

aihh..jiwang terlebih nie.hihi :D

tomatokering :) said...

cairrrr tengok dia nih..
lagi2 bile dengar suara.. haha ^^

jaya jr said...

laa,mamat ni nyanyi jugak rupennye..ingatkan berlakon je..kacak bergaya jugak laa..susah aku nak lawan..haha

apik pehe said...

laaa..biar betol dia ni bleh nyanyi?

KyêrulL said...

memang best lagu niE ^.^ waaaa nak cilok kasi org yg sudi dgr lah HAHAHA

Blog Widget by LinkWithin