29.4.11

Kisah Kita

Assalamualaikum.





Sekadar berteman,
Itu yang kau pinta,
Aku hanya menurut,
Andai itu kehendakmu,

Sekadar berkawan,
Itu yang kau katakan,
Aku hanya menurut,
Andai itu pilihanmu,

Kita berkawan saja,
Itu yang aku terapkan,
Tapi mengapa menjauh,
Atau kau hanya berpura,

Kita berteman biasa,
Itu yang aku fikirkan
Tapi mengapa menjauh
Atau kau mahu berpisah,

Semakin kita menjauh,
Aku tipu diri sendiri,
Perasaan lain muncul,
Aku fikir itu sebabnya,

Semakin kita berlari
Aku terasa merinduimu,
Perasaan lain muncul,
Aku tak mahu begini,

Berikan aku kepastian,
Agar kita jelas semuanya,
Jangan permainkan perasaan kita,
Biar kita boleh tenang.





|| harap kamu bisa mengerti dan memahami


Sekian, wassalam

9 comments:

amira afiqah said...

sayu layu den baco. ;/

Shairazi Saidin said...

hebad! :)

zikeryhassan said...

@amira afiqah ; jang layu sudah. hehe

zikeryhassan said...

@shairazi saidin ; hebat la sangat kan? :P

ain revival said...

saje jer tuh nak jauh2 nak suruh kite rasa sunyi..rindu bagai..tu hint la tuh nak sruh kite cari dy n luahkan perasaan..hahah..sedang mnguji..:)

btolke ak interpret nie??adess

iszieylyanziy said...

layu layu,,aka sayu,,ngee

Halimatun Sa'adiah said...

yg jauh mari dekat dekat kan....

Shairazi Saidin said...

Anda ditagg di entri sy yg ni.... ;p


SEGMEN | Lelaki paling hot dan sexy mcm gua. Lu pehal?

apik pehe said...

uikk..macam cinta bertepuk sebelah tangan jer..

Blog Widget by LinkWithin