23.2.11

Kamu Ada, Kamu Dekat

Assalamualaikum.


 ada sesiapa sudi hadiahkan aku rumah macam ni?



Biarpun jauh berbatu,
Kamu selalu dekat,
Biarpun jauh di mata
Kamu selalu ada,

Walapun jarang berkhabar,
Kamu tetap dekat,
Walaupun jarang bersua,
Kamu tetap ada.

Dekat di hati ku,
Ada dalam doa ku.





|| malam esok mahu pulang ke kampung. walaupun singkat akan aku manfaatkan sebaik mungkin untuk melepaskan rindu yang berbuku ini :)


Sekian, wassalam

10 comments:

Zaza said...

cantek rumah tu. beso sgt pon.. mesti ade swimming pool kan?

solo molo said...

selamat pulang ke kampung halaman...

P0polita said...

rindu yg 'berbuka' atau 'berbuku'? ehehehe...huem btw, lawa gile umah ni.. teringin nak duk sana.. wawawa

zikeryhassan said...

@popolita ; typo la. hehe. da betulkan da :)

forever love said...

hati-hati balik..sy pun nak balik kg gak malam nie

mahirahnazlim said...

hati3 balik kg . igtlah org trsayang

amier azrul alias said...

slamat pulang bro..

umh tu bsr r..
ko punye umah ka?

Lucu said...

Kalau dpt rumah ni, mmg lucu buat muzium la..

iekasub said...

bila rindu dah kurang, cepat2 balik maktab! tehee

Fatin Aliyya said...

waa, ni yg buat ak rindu kt kampung aku.huhu

Blog Widget by LinkWithin