14.2.11

Surat Untuk Sahabat

Assalamualaikum.



Our friendship never end. Thanks for being such a good friend. Walaupun tak pernah jumpa lagi, aku tahu korang semua memang terbaik. Insya Allah, andai ada jodoh, kita akan berjumpa juga.

Buat Syed Hakim, jangan marah dengan perangai aku, Niq Afnan, Ahmad Jer okey. Kami saja je nak manja-manja dengan kau. Haha. gay sungguh ayat tu. Seronok melayan korang semua, lagi-lagi yang selalu melayan kesengalan aku yang terduga kadang-kadang.

Buat Nur Fatin Aliyya yang bakal fly pada 15 haribulan ni ke NZ. Jaga diri molek deh. Sampai sana jangan lupa kat aku dan blogger-blogger lain okey. Jangan lupa update entri best-best bila kat sana tau. 

Kat sini aku juga nak ambil kesempatan untuk meminta maaf kepada anda, kau, kamu, awak, korang dan semua yang membaca andai aku ada terbuat salah. Sesungguh yang buruk itu datang dari aku sendiri dan yang baik tu dari Allah Taala jua.



Okey. Sekian, wassalam.


5 comments:

darxniq said...

insyaallah....:)

SyedGraphiX said...

hahhahaa, lalala...
thx! XD

hafiz hafizol said...

hafiz hafizol nak gop... hahahha

zikeryhassan said...

hafiz hafizol ; termasuk gak la tu. tak larat nak list semua

Bulan said...

name sy xde ke?
nak naik ke Bulan nie. tahun depan baru turut.ahakss

Blog Widget by LinkWithin